بهترینهای دانلود

دانلود فیلم آهنگ برنامه و ...

بهترینهای دانلود

دانلود فیلم آهنگ برنامه و ...

Desctop Sidebar Bild 94

سلام دوستان اینم یه برنامه عالی مثل ویندوز لانگ هورن قدیمه میشه که این برنامه ساعت و دمای حرارت تمام قطعات و به همرا عکسها که هر چند ثانیه تعقیر میکنه به نظرم حتما دانلود کنید...





حجم:9.14 مگابایت

دانلود

Clock Tray Skins

سلام دوستان با این برنامه می توانید ساعت تولبار خودتونو به شکلهای روبرو تبدیل کنید و قشنگش کنید برنامه خوبه برای اونایی که دوست دارن ویندوزشون قشنگ و متنوع باشه...





حجم:1 مگابایت

دانلود

Java 2 Runtime Environment SE 1.5.0_04

Sun Java نرم افزاریست که شدیدا هر سیستمی بهش احتیاج داره و باید روی هر کامپیوتری نصب باشه تا اکثر نرم افزارهای تحت ویندوز و یا وب را پشتیبانی کنه.
مانند نرم افزار های چت واقع در وب و یا نرم افزار LimeWire که چند روز پیش در تک دانلود قرار داده بودم. پس سعی کنید این نرم افزار را دریافت و نصب کنید تا اینگونه نرم افزارها به آسانی قابل اجرا باشند.
همانطور که میدونید لینکی که در خود سایت جاوا درج شده برای ایرانیان قابل دریافت نیست ٬ یک Mirror براش پیدا کردم که میشه حتی با Download Manager هم دانلودش کرد.

 ۱۶ مگابایت
 Download

FL Studio 5.0.2

نرم افزاری فوق العاده قدرتمند در نوع خودش برای ویرایس و میکس موزیک ها به صورت واقعا حرفه ای...
نسخه FL Studio 5.0.2 XXL Edition رو که قیمتش نزدیک به 300$ رو میتونید به رایگان دریافت کنید.
توضیحات کامل در مورد این نرم افزار رو میتونید در این صفحه مشاهده کنید.

 ۳۷ مگابایت
 Crack
 Download

Netscape Browser v8.0.3.3

یک مرورگر بسیار سریع با تکنولوژی های پیشرفته  برای استفاده آسان کاربرانش. سرعت بالای باز کردن صفحات وب در این نرم افزار باعث شده که اکثرا بعد از Internet Explorer ازش استفاده کنند.
قابلیت های بسیار زیادی از جمله یک سیستم چک کردن ایمیل در همه اکانت ها حتی Gmail داره که کار رو خیلی آسون میکنه ٬ جستجو در اکثر موتور های جستجو و از همه مهمتر Match شدن با نرم افزار های FireFox و Internet Explorer به محبوبیت این نرم افزار کمک به سزائی کرده.

 ۱۳ مگابایت
 Download

RealPlayer 10.5 Gold

شاید تا به حال به یک سری پسوند های صوتی و یا تصویری بروی اینترنت بر خوردید که بروی سیستم تون قابل اجرا نیست ٬ برای اون دسته از دوستان که نمیدونند RealPlayer چیکار میکنه ٬ باید بگم که در زمینه MultiMedia هر کار که فکرش رو میکنید انجام میده.
از لحاظ شهرت که NO.1 دنیا هست از گوشی های Mobile گرفته تا iPode روشون این نرم افزار نصب هست.
یک سری از قابلیت های مفیدش رو شرح میدم:
اجرای تمامی پسوند های صوتی و تصویری از MP1 تا DVD
رایت و یا همان Burn سی دی های صوتی و تصویری
تبدیل سی دی های Audio به MP3 و کپی آن (RIP) بروی هارد دستگاه تون
موزیک های آنلاین و ۱۰۰ ها قابلیت های جالب دیگر...

 11 مگابایت
 Crack
 Download

Opera 8.02

پر سرعت ترین مرورگر جهان که همه کاملا آشنایی دارند باهاش.
از آخرین نسخه اش لذت ببرید...

 ۳.۸۶ مگابایت
 Keygen
 Download

BitDefender Plus v9.0

این نرم افزار خود شامل سه قسمت مهم می باشد:
۱- آنتی ویروس
۲- فایروال
۳- آنتی اسپم
به کمک این نرم افزار میتونید امنیت رو برای سیستم خود برقرار کنید. البته اگر از این نرم افزار استفاده نمیکنید یا قبلا نرم افزار دیگری رو نصب کردید و امتحان کردید در این زمینه ما و دیگر دوستان خود را نیز از نظرات خود مطلع کنید.

۱۶.۳۰ مگابایت
Serial: F4A01-2D990-4B72D-4F5C9
Download

Lavasoft Ad-Aware SE Professional v1.06r1

برنامه Ad-Aware یکی از قدرتمندترین و بهترین برنامه های ضد جاسوسی هست که تاحالا جندین بار جایزه برده . موتور قدرتمندی که در این برنامه تعبیه شده قادر هست تموم کوکیهای آلوده ٬ برنامه های جاسوسی ٬ دیالرها ٬ اد-وارها و ... رو از کامپیوتر شما پاک کنه .

 

 لینک دانلود فایل(فول) | حجم فایل : ۶.۴۱ مگابایت

Talsiman Desktop 2.9

از یکنواختی محیط ویندوز خود خسته نشده اید؟

Talisman Desktop نرم افزاری زیبا از شرکت Lighttek Software می باشد که به شما امکان تغییر ظاهر محیط ویندوز به شکلی زیبا و گونه ای که شما مایلید را میدهد . میتوانید نرم افزار های مختلف را به گونه ای نوین و زیبا اجرا نمایید , داشتن Theme های متعدد و زیبا , برداشتن هر گونه محدودیت در طراحی ویندوزی دلخواه با امکانات مورد علاقه شما , خلق دکمه های نامر ئی و زیبا برای اجرای نرم افزار ها و دادن دستورات و همچنین ساخت چندین و چند Desktop و محیط آماده برای ویندوز گوشه از از ویژگی های این نرم افزار زیبا می باشد . تغییر آسان Theme ها , استفاده از Hotkey برای دادن دستورات و سازگاری با ویندوز های 9x/NT/2000/ME/XP دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشند .

 جفت لینکا تصحیح شدن

حجم 6.17MB



















 Download 

 crack