بهترینهای دانلود

دانلود فیلم آهنگ برنامه و ...

بهترینهای دانلود

دانلود فیلم آهنگ برنامه و ...

RockIt 2000 Pro DJ Software v3.1

یک نرم افزار دیگه برای میکس کردن و ساختن آهنگ های DJ

حجم:۱۵.۵۱ مگابایت

سریال:name:freeserials.net sn; 37669274332

 دانلود

Rapidshare Hacking 1.0

نمیدونم تاحالا سرو کارتون به سایت رپید شر خورده یا نه ؟ اگه یوزر سایت ما باشید که کم و بیش سر از اونجا در میارید ! و همونطور که میدونید این سایت کلی محدودیت داره از جمله دانلود محدود در روز و ساعت که واقعا اعصاب خورد کن هست ولی در عوض این مشکلات با خرید یک اکانت پرمیوم به راحتی حل میشه !!! حالا شما به کمک این برنامه میتونید خیلی راحت بینهایت اکانت واسه خودتون بسازید !!!!! و از مزایای این سایت استفاده کنید ! ما رو هم دعا کنید !


Mixiran.Com


 لینک دانلود فایل (غیر مستقیم) | حجم فایل : ۱۰۳ کیلوبایت

Vista Transformation Pack 2.0

این برنامه یه برنامه خیلی قوی در زمینه تبدیل ویندوز اکس پی یه ویندوز ویستا هستش. من خودم چچند وقت پیش دانلود کردم عالی بود توصیه میکنم شما هم اگر دوست دارید با محیط ویندوز ویستا بیشتر آشنا شید حتما دانلود کنید.


لینک دانلود فایل | حجم فایل: ۲۵.۲ مگابایت
رمز باز کردن فایل فشرده: elizium.ws

InterVideo WinDVD 7

بهترین برنامه ی سال ۲۰۰۵ برای پخش دی وی دی. این برنامه به شما امکان تنظیم کیفیت تصویر٬ کم و زیاد کردن نور٬ رنگها و... تغییر صدای استریو و مونو و اضافه کردن افکت های صوتی.

        

 ۵۲.۳ مگابایت
 Crack
 Download

Norton AntiVirus 2006 Full

بالاخره نسخه نهایی نورتون آنتی ویروس 2006 هم عرضه شد!
نیاز به توضیح ندارد که یکی از قویترین نرم افزار های شناسای و نابود کردن انواع ویروس ها، تروجان ها و کرمهای اینترنتی میباشد، با نصب این نرم افزار، کامپیوتر خود را در مقابل انواع فایلها و کد های مخرب محافظت میکنید.

tapsit



دانلود

Password: LinkSpark.net

لینک کمکی ( غیر مستقیم )

Hide IP v1.95

امروز داشتم تو فروم  چرخ میزدم که دیدم آقا رضا (من نه ها!!! یه رضای دیگه!) لطف کردند کلی برنامه جالب گذاشتن. منم اونارو براتون اینجا میزارم.

این برنامه فکر کنم معرف حضور همگی هستش. این برنامه شما کمک میکنه تا آی پی خودتون رو عوض کنید. حالا فواید عوض کردن آی پی:

مهمترینش دانلود از سایتهایی مثل رپید شیر بدون محدودیته...

در سایتهایی که ممنوعه مثل سایتهای وارز بصورت ناشناس برید و هر کاری دلتون خواست بکنید (این خاصیت برای عزیزان خارج کشور مفیده...)

و ...


Abander TagControl 2.5

سلام حتما دوست داشتین وقتی اهنگهای محبوبتون رو گوش میدید زیر نویسی هم از جملات رو بینید شما با این برنامه که طیف وسعی از فرمتها رو قبول میکنه میتونید برای اهنگهاتون زیرنویس بسازید.



۲.۶۳۶ مگابایت
Download
Crack در صورتی که انتی تروجان دارید این فایل رو باز کنید. Danger if you don't have a anti trojan.

Power Point To Flash . SameShow v.1.4.5

نرم افزاری که گذاشتم ٬  نرم افزاری مفید از شرکت WonderShare می باشد که به شما اجازه ی تبدیل مقاله ها و Presentation های خود را که به صورت Format های مختلف نرم افزار PowerPoint است را به Flash  می دهد .

 

 Flash Or PowerPoint  : کار برد های نرم افزار :

-  کاهش حجم File های Power Point با تبدیل آن به Flash . 
-  دسترسی و استفاده ی آسان کاربران .
-  Control بسیار بیشتر ( مانند :  Playback و ... )  بر روی Flash نسبت به PowerPoint . 
-  مطمئن تر بودن File های Flash ار نظر امنیت .
-  جلوگیری بیشتر از تغییر در File ها .
-  بالا بودن کیفیت تصویری File های Flash .
-  آسان نمودن پخش File بر روی internet .

 

  ۷.۴۶ مگابایت
  Serial : 1D22C6B84AE298898898
   Download

Free internet TV v 4.6

Free Internet TV  نرم افزاری است که با آن می توانید حدود ۸۰۰Channel  ماهواره ای و بیشتر را ، از طریق internet تماشا کنید .


برای مشاهده Channel ها ، شما هیچ احتیاجی به کارت Tuner برای Computer خود  ندارید ، تنها نرم افزارهای مورد نیاز ٬  Windows Media Player می باشد و برای بعضی دیگر از Format های ویدئویی نرم افزار Real Player .
از همه مهم تر این نرم افزار برای Modem های 56K هم مناسب است .
این نرم افزار به صورت Automatic ٬ Channel های ماهوره ای را Search می کند و به ایستگاههای فرستنده متصل می شود و شما هیچ گاه احتیاجی به جستجوی دستی ندارید .

  ۱.۸۸ مگابایت
 Serial: TVPS1-11286-C61F8-B5788-C8549
   Download

توجه : بعد از وارد کردن Serial ٬ بدون توجه به Error ها و تذکر ها از نرم افزار استفاده کنید . 

Video Convert Master v3.4

این برنامه رو یکی از دوستان توی فروم درخواست داده بودند و دیدم حیفه توی سایت نباشه چون اغلب افراد با دوربین های دیحیتال خودشون فیلم خانوادگی پر میکنند و به دنبال این هستند که یه جوری اونهارو ادیت کنند و به صورت ویدئو سی دی در بیارند و در تلویزیون نمایش بدن . با این برنامه میتونید تصاویری از هرجا چه از تلویزیون و چه دوربین وب و چه دوربین های دیجیتال بگیرید و اونهارو به کامپیوتر منتقل کنید و به صورت فرمت های DVD/VCD/SVCD یا کیفیت های بالا در بیارید و حالشو ببرید .


لینک دانلود فایل | حجم : ۱۷ مگابایت
سریال:VCM5947428