بهترینهای دانلود

دانلود فیلم آهنگ برنامه و ...

بهترینهای دانلود

دانلود فیلم آهنگ برنامه و ...

Opera v8.01 Build 7624

اینهم آخرین نسخه از مرورگر معروف اپرا که یه سری باگ که توی نسخه ۸ وجود داشت توی این نسخه برطرف شده .



 لینک دانلود فایل | سریال نامبر برنامه : Name:Mixiran.Com   Organization:Mixiran  Serial: w-6PJ7Q-XBh3J-hTPHv-zsNER-NyAFS | حجم فایل : ۳.۶ مگابایت

Firewall Builder 2.07

تا حالا شده فایروالهای زیادی نصب کرده باشید ولی هیچ کدومشون اونطوری که میخواین نباشند ؟ این برنامه با در اختیار قرار دادن یه سری گزینه ها و تلفیق اونا به شما امکان این رو میده که فایروال مورد علاقه خودتون رو خودتون بسازید !!!! خیلی برنامه جالبی هست کار باهاش هم یکم پیچیده هست ولی بازهم جالبه .
من کرکی برای این ورژن پیدا نکردم ولی یه کرک هست میزارم امتحان کنید . اگه کسی کرکشو پیدا کرد لطفا توی نظرات بگه .



 لینک دانلود فایل | لینک کرک برنامه | حجم فایل : ۴.۶ مگابایت

Internet Download Accelerator 4.2.1.879

نسخه جدید برنامه قدرتمند و پرطرفدار Internet Download Accelerator .  که یک مشکل عمده توش حل شد و اینه که در نسخه های قبلی گاهی بعضی فایل ها دانلود نمی شدند و به نوعی با برنامه هایی مثل : Internet Explorer, Firefox, Mozilla, Opera, Nescape و ..... هماهنگ نبودن . اما در نسخه جدید این ضعف برطرف شده و شما هر فایلی که خواستین می تونین به بهترین صورت و به راحتی دانلود کنید .



 لینک دانلود فایل | سریال نامبر برنامه : Email:piaodown@eyou.com   Name:piaodown_com   Serial:4KJ1zIqG4w5hAU | لینک کرک برنامه | حجم فایل : ۲.۳ مگابایت

Batman Begins

امروز براتون ۲ تا فیلم میزارم که امیدوارم خوشتون بیاد ... فیلمهایی هست که همیل الان روی پرده ی سینماهای آمریکاست و طبیعتا کیفیتش هم پرده ای هستش . به هر حال اگه میخواید بگیرید سریعتر اقدام کنید تا از روی هاست پاک نشده ٬ لینکها سالمه و خودم چک کردم .



 CD 1 = 699 Mb
 CD 2 = 700 Mb
 Download CD 1
 Download CD 2

Mr. and Mrs. Smith

این هم دومین فیلم که خیلیها دوست دارن ببیننش ... آقا و خانم اسمیت



 CD 1 = 700 Mb
 CD 2 = 699 Mb
 Download CD 1
 Download CD 2


Webroot SpySweeper 4.0.3 Build 374

قبل از اینکه پست امروز رو بدم یه نکته تقریبا آموزشی هست که لازم میدونم یه توضیحی در موردش بدم برای اون دسته از عزیزایی که نمیدونن : همونجور که میدونید بعضی از سایتها هستن که میشه روشون به یه مقدار معین که خودشون تعیین میکنن فایل آپلود کرد . حالا من سعی میکنم از اینجور سایتها هم برای برنامه ها استفاده کنم چون واقعا بعضی از برنامه های بدردبخور هستن که میان و روی این سایتها قرارشون میدن ... حالا سایت مورد نظر من www.rapidshare.de هست که طرز کارش به این صورته که وقتی وارد لینک مورد نظری که من یا هر کس دیگه ای میدیم ٬ میشید در صفحه ی اول ( انتهای صفحه ) از شما میپرسه که Free هستید یا Premium که شما Free رو انخاب میکنید و به یه صفحه ی دیگه هدایت میشید که لینک دانلود اونجا هست و البته بعضی وقتها هم یه تایمر هست که مثلا میگه ۷۰ ثانیه صبر کنید تا فایل رو پیدا کنیم که اینا یواش یواش دستتون میاد فقط کافیه توجه کنید و البته این Free هم مسلما یه محدودیت هایی داره که مهمترینش اینه که با DAP , FlashGet , .... نمیتونید دانلود کنید فایلها رو و یا در آن واحد نمیتونید ۲ تا فایل رو از این سایت بگیرید و این امکانات برای اونایی هست که پول میدن و Premium هستن .
سایتهای دیگه ای هم هستن در این زمینه که اصولا همون صفحه ی اول لینک رو در اختیار میذارن ولی چون سایتی که بالا توضیحش رو دادم معروفتر بود سعی کردم اون رو بگم ... به هر حال امیدوارم توضیحاتم مشکل رو در صورت وجود حل کرده باشه .

این برنامه رو گذاشتم قبلا و توضیحاتش رو هم دادم . آنتی ویروس هست و ورژن جدیدترشه و البته ورژن فول هم هست .



 ۱۹.۲ مگابایت
 Download Full Version ( غیر مستقیم )


 

ISS BlackICE PC Protection/ Server Protection 3.6 coh

یکی از معروفترین برنامه ها برای جلوگیری از هک شدن که اگه کسی خواست شما رو هک کنه سریعا طرف مقابل رو بلوکه میکنه و حتی مشخصات حمله کننده از جمله IP و اسم کامپیوتر رو هم به شما میده . دو نوع هم داره یکی برای کامپیوترهای شخصی و یکی برای سرورها که بسته به نیازتون ازش استفاده کنید .



 ۶.۳۰ مگابایت 
 Registration
 Download BlackICE PC Protection
 Download BlaclICE Server Protection

Fraps 2.6.0 Build 4791

یه نرم افزار جالب برای عکس گرفتن و فیلمبرداری از دسکتاپ . جالب از این نظر که وقتی فیلمی رو نگاه میکنید میتونید ازش فیلمبرداری کنید و با یه فرمت تصویری ذخیرش کنید . البته من با ورژن های قدیمیش کار کردم و سرعت فیلمبرداریش یه کمی اسلوموشن بود و احتمالا توی این ورژنهای جدید بهتر شده .



 ۲.۴۹ مگابایت
 Download Full ( لینک غیر مستقیم )

Smartlaunch

این بار یک برنامه تخصصی تر برای دوستانی که کافی نت ها رو اداره میکند داریم .این برنامه قابلیتهای زیادی برای مدیریت کلاینتها و محاسبه زمان اینترنت داره به طور مثال شما میتوانید بیلهای هر سیستم را درواحد زمان یا حجم محاسبه و یاگزارش استاتیک از خطوط داشته باشید همچنین تمامی باگهای قبلی این برنامه ترمیم شده .



۳۰ مگابایت
Server Client  -  Security
Email webmaster@omnicafe.to
pass: yG35dXa

Hide IP Platinum 1.51

بسیاری از افراد دوست دارن به هنگام گشت زدن داخل اینترنت و بازدید از سایت های گوناگون این کار خیلی مخفیانه صورت بگیره که خب Hide IP این کار رو به خوبی انجام میده.
این نرم افزار IP Address شما رو مخفی میکنه و با Proxy Server که هر بار تغییر میده IP شما رو همیشه مخفی نگه میداره و کار را برای هکرها و بعضی از سایت ها که فقط یک بار به IP Address شما حق استفاده از اطلاعات اون سایت رو میده را مشکل میکنه.

 

 ۶۳۷ کیلوبایت
 Crack
 Download