بهترینهای دانلود

دانلود فیلم آهنگ برنامه و ...

بهترینهای دانلود

دانلود فیلم آهنگ برنامه و ...

t.A.T.u - Dangerous And Moving

Mixiran.Comاینم جدیدترین آلبوم گروه تاتو که من یکی خیلی باهاشون حال میکنم .کیفیت آلبوم خوب هست و اندازه هر ترک اون تقریبا ۲ مگابایته و راحت میتونید دانلودش کنید . برای دانلود روی لینک کلیک کنید و در صفحه ای که میاد هر ترک رو که میخواید دانلود کنید انتخاب کنید و سمت راست صفحه مقابل لینکش روی عکس دانلود کلیک کنید . در صفحه بعدی هم روی کلمه دانلود کلیک کنید تا دانلود شروع بشه . ضمنا قبل از دانلود میتونید به سمثلهایی که در ادامه متن گذاشتم گوش بدید و در صورتی که خوشتون اومد دانلودش کنید .




CD Tracks :

01 - Dangerous and Moving (Intro)
02 - All About Us
03 - Cosmos (Outer Space)
04 - Loves Me Not
05 - Friend or Foe
06 - Gomenasai
07 - Craving (I Only Want What I Cant Have)
08 - Sacrifice
09 - We Shout
10 - Perfect Enemy
11 - Obizienka Nol
12 - Dangerous and Moving


 لینک ورود به صفخه دانلود

Harry Potter and the Goblet of Fire

اینم فیلم هری پاتر ۴ که چند وقت پیش میکس میکسی گذاشت ولی لینکاش دردسر داشت. این لینکایی که من میزارم از یه اف تی پی با سرعت بالا هستش.



لینک دانلود قسمت اول | لینک دانلود قسمت دوم | حجم فایل: ۱۲۰۰ مگابایت

Dj Aligator - Yallah Yallah - 2005

آلبوم یالا یالا از دی جی علی الیگتور.

 

لیست آهنگها:

01. Yallah Yallah
02. Screw You
03. Protect Your Ears
04. Touch Me Feat Gunter and Samantha Fox
05. From Paris to Berlin Feat Infernal
06. Dragostea Din Tei Feat O-Zone
07. You Keep Me Hanging on Feat Blue Ice
08. Stomp 09. Doggy Style 10. Baloon
11. Lolipop
12. Temple of India
13. The Whistle Song
14. Fly High Feat Me and My
15. I Like to Move it Feat Dr Alban
16. Davai Davai
17. Music is My Language Feat Arash
18. Tike Tike Kardi CS-Jay Club Mix


 لینک دانلود فایل | حجم فایل: ۱۱۲.۷ مگابایت

ZoneAlarm Anti-Spyware 6.1.737

 جدید ترین آنتی سپای شرکت رون آلارم که ورژن جدید آن به تازگی منتشر شده قادر است تا  از اطلاعات شما در قبال دزدیده شدن و فرستاده شدن توسط نرم افزار های مختلف محافظت کرده و سیستم عامل و نرم افزارهای شما را از آلوده شدن به نرم افزارهای ناشناخته  گوناگون با خبر سازد . برای امنیت سیستم شما حتما توصیه می کنم که فایرفال این شرکت رو که در رده اول بهترین فایرفال های جهان قرار دارد به همراه این نرم افزار روی کامپوتر خودتون نصب کنید تا از دست هکر ها و جاسوس ها در امان باشید .

 لینک دانلود فایل  l  حجم : 9.60 مگابایت

 کیجن

Nokia PC Suite Version 6.7

 

با این نرم افزار تقریبا تمام کسانی که از گوشی های نوکیا استفاده می کنند آشنا هستند و مدتی هست که به صورت واحد تمام گوشی های سری های ۴۰ - ۶۰ - ۸۰ و ۹۰ رو ساپورت میکنه اما در این ورژن که به تازگی ارائه شده بسیاری از مشکلات ورژنهای قبلی از جمله قطع شدن در هنگام انتقال اطلاعات و نشناختن بعضی گوشیها تا ۹۰ درصد برطرف شده. اگر از ورژنهای قدیمی تر این نرم افزار برای انتقال اطلاعات بین گوشی و کامپیوترتون استفاده می کنید حتما اون رو پاک کرده و ورژن جدید رو نصب کنید.

 

 لینک دانلود فایل | حجم فایل ۱۴.۶ مگابایت

PDF+ v1.35 For S60

 

این هم نرم افزاری برای دیدن فایل های pdf در موبایل که در واقع همون آکروبات ریدر موبایل هست البته باید دقت داشته باشید که اگر قصد نصب این نرم افزار رو در گوشیتون دارید قبلا از نداشتن این نرم افزار در گوشی مطمئن بشید چون بعضی از شرکتهای توضیع موبایل این نرم افزار رو به صورت رایگان در گوشیهاشون قرار میدن که در این صورت با نصب این فایل امکان خراب شدن و کار نکردن نرم افزار بسیار زیاد می باشد.این نسخه بر روی گوشی های سری ۶۰ کار می کند مانند : ۶۶۰۰ - ۷۶۱۰ - ۶۶۸۰ - ۶۶۷۰ و ...

 

 

 

 

لینک دانلود فایل | حجم فایل ۲۸۷ کیلوبایت

پس از ورود به صفحه جدید بر روی لینک دانلود در وسط صفحه کلیک کنید.

PC Tools Softwares All In One 2006

تمامی محصولات شرکت PC Tolss در سال 2006 که به نظر من بهترین نرم افزار های جانبی برای ویندوز رو این شرکت ارائه می ده . نرم افزار های این پکیج شامل Spyware Doctor  :(برنامه ای برای از بین بردن جاسوس ها در کامپوتر شما ) و Antivirus (برای از بین بردن ویروس ها , تروجان ها , کرم ها ) و Registry Mechanic (بهترین برنامه در ضمینه  ترمیم رجیستری ویندوز ) و Spam Monitor (برای از بین بردن ایمل های به اصطلاح junk ) می باشد .
 
 لینک دانلود فایل (غیر مستقیم )  l  حجم فایل : 22.5 مگابایت

کیارش قمیشی (بی خیالش)۲۰۰۵

اینم البوم کیارش قمیشی (بی خیالش)۲۰۰۵


Mixiran.Com


لینک دانلود فایل | حجم فایل: ۲۸.۹ مگابایت

Yahoo! Messenger 7.5 Beta

 

بفرمائید این هم آخرین نسخه از مسنجر محبوب ایرانیان... یاهو مسنجر نسخه ۷.۵ بتا (آزمایشی) من خودم دانلود کردم ولی چون لینک فقط فایل اینستالیشن رو داره و برای نصب باید آنلاین باشید من نمیتونم فعلا نصب کنم. این لینکی که گذاشتم فایل ستاپ رو داره و شما باید آنلاین برنامه رو نصب کنید. فکر نمیکنم یک روز بیشتر باشه که این نسخه اومده و ما اولا جایی هستشم که میزاریم. پس دانلود کنید حالشو ببرید. به محض اینکه لینک فول رو گیر آوردم براتون میزارم.


 


لینک دانلود فایل(نصب آنلاین) | حجم فایل: ۳۶۹ کیلوبایت
لینک دانلود فایل فول که مرآت جان در نظرات لطف کردند | حجم فایل: ۸.۵ مگابایت

Dr.Web v4.33

خوب یه آنتی ویروس٬ آنتی تروجان٬ آنتی اسپای دیگه که به راحتی وارد فایل های ویندوز میشه و انها را از آسیب دیدن حفظ مینکه٬ همچنین حافظه ی سیستم را از آسیب دیدن و یا استفاده ی بیش از حد توسط تروجان ها حفظ کرده و سرعت سیستم را بالاتر میبرد.

 ۶.۹۳ مگابایت
 Crack
 Download