بهترینهای دانلود

دانلود فیلم آهنگ برنامه و ...

بهترینهای دانلود

دانلود فیلم آهنگ برنامه و ...

Webroot SpySweeper 4.0.3 Build 374

قبل از اینکه پست امروز رو بدم یه نکته تقریبا آموزشی هست که لازم میدونم یه توضیحی در موردش بدم برای اون دسته از عزیزایی که نمیدونن : همونجور که میدونید بعضی از سایتها هستن که میشه روشون به یه مقدار معین که خودشون تعیین میکنن فایل آپلود کرد . حالا من سعی میکنم از اینجور سایتها هم برای برنامه ها استفاده کنم چون واقعا بعضی از برنامه های بدردبخور هستن که میان و روی این سایتها قرارشون میدن ... حالا سایت مورد نظر من www.rapidshare.de هست که طرز کارش به این صورته که وقتی وارد لینک مورد نظری که من یا هر کس دیگه ای میدیم ٬ میشید در صفحه ی اول ( انتهای صفحه ) از شما میپرسه که Free هستید یا Premium که شما Free رو انخاب میکنید و به یه صفحه ی دیگه هدایت میشید که لینک دانلود اونجا هست و البته بعضی وقتها هم یه تایمر هست که مثلا میگه ۷۰ ثانیه صبر کنید تا فایل رو پیدا کنیم که اینا یواش یواش دستتون میاد فقط کافیه توجه کنید و البته این Free هم مسلما یه محدودیت هایی داره که مهمترینش اینه که با DAP , FlashGet , .... نمیتونید دانلود کنید فایلها رو و یا در آن واحد نمیتونید ۲ تا فایل رو از این سایت بگیرید و این امکانات برای اونایی هست که پول میدن و Premium هستن .
سایتهای دیگه ای هم هستن در این زمینه که اصولا همون صفحه ی اول لینک رو در اختیار میذارن ولی چون سایتی که بالا توضیحش رو دادم معروفتر بود سعی کردم اون رو بگم ... به هر حال امیدوارم توضیحاتم مشکل رو در صورت وجود حل کرده باشه .

این برنامه رو گذاشتم قبلا و توضیحاتش رو هم دادم . آنتی ویروس هست و ورژن جدیدترشه و البته ورژن فول هم هست .



 ۱۹.۲ مگابایت
 Download Full Version ( غیر مستقیم )


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد