بهترینهای دانلود

دانلود فیلم آهنگ برنامه و ...

بهترینهای دانلود

دانلود فیلم آهنگ برنامه و ...

Easy Video Splitter 2.01

 

راستش من توی این چند روز اخیر خیلی توی کار تبدیل فیلم دی وی دی به وی سی دی بودم واسه همین برنامه هایی که دارم روی سایت میزارم همه یه جورایی به این کار مربوط میشن که البته خودم ازشون استفاده کردم و راضی بودم . برنامه Easy Video Splitter یک برنامه واقعا کم حجم هست که قادر هست فایلهای حجیم شما رو برای رایت بر روی سی دی های معمولی تیکه تیکه کنه . نیازی نیست که شما بگردید ببینید تا کجای فیلم اندازه فایل میشه ۷۰۰ مگابایت . این برنامه به راحتی و با داشتن تنظیمات تقسیم از روی اندازه ٬ زمان و ... به راحتی و در زمانی واقعا کوتاه فیلم رو براتون به ۲ یا چند تیکه تبدیل میکنه .


 لینک دانلود فایل (غیر مستقیم) | حجم فایل : ۱.۱ مگابایت
 سریال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد